Vw sharan 1.9 tdi 1998-as 110le

Vw sharan 1.9 tdi 1998-as 110le

Üdv! Hideg motornál indításkor füstöl, egyenetlenül jár a motor 4-5 percig, ha bemelegszik néha normálisan megy, néha nem. Mi lehet az oka? Köszönöm

  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2015.11.01. 13:35#18

    Üdvözlet!
    Feketén vagy kékesen füstöl az autó? Ha feketén akkor lehet az izzítással lesz a probléma, bár annak sok köze nincs a teljesítményhez, ha kékes színű akkor nagy valószínűséggel a turbó tengelyének a lógása okozza a problémát. Le kellene venni a szívóoldali csövet és megnézni lóg-e vagy sem. Persze lehet még szelepszár szimering is illetve egyéb más dolog, ami okozhatja a füstölést. Érdemes az adagolót is megnézetni.
  • Benko Bela 2016.05.08. 15:51#28

    Üdvözlet!
    Sharan 2006 2.0 pdtdi 140le, akkumlátor csere után a következő hibákat észleltem:
    - ESP lámpa folyamatosan világít, a kapcsolójára nem reagál
    - a műszerfalban a töltésmérő műszer nem mutatja a 14v-ot töltés van
    - a gyári radió nem fogadja a kódokat
    - az óra minden gyújtáslevételnél nullázódik
    - a centrálzár a vezetőoldali ajtót nem zárja, a többit igen
    - OBD-n nincs 12v, nem lehet hibát olvasni
    Hirtelen ennyi történt.
    Várom válaszát!
    Köszönöm Benkő Béla
  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2016.05.13. 22:43#30

    ÜdVW!
    Sajnos szükséges egy diagnosztika elvégzése. A kulcsot nagy valószínűséggel újra fel kell tanítani (mindegyiket). Nem feltétlenül kell gyári diag elég lehet egy Autocom is.
  • Kiss Róbert 2016.08.28. 12:14#36

    Sziasztok! meg tudná valaki mondani, hogy milyen hibát jelezhet az izzitás ikon villogó jelzése? Autó indul hidegen pöcc-röff és melegen is, bár ott szokott hülyéskedni néha, de az már régebbi jelenség és tudom az ellenszerét.Ez a hiba most jött elő először. Az izzitás ikon villogása a motorinditás után kb fél perccel kezdődik és nem szünik meg, de az autó máskülönben hibamentesen megy, Mohács- Pest-Mohács viszonylatban nem volt vele gond egyelőre.
    Nincs saját hibakód kiolvasóm köszönettel: Rob
  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2016.09.01. 15:06#37

    Az izzítás ikon több ok miatt is villoghat. Lehet a féklámpakapcsolótól az izzítókon át az adagolóig bármi. Sajnos muszáj lenne elvégezni egy hibatároló kiolvasást. Anélkül nem fog menni
  • Akkir Serkan 2018.08.06. 21:52#91

    Sziasztok!

    A következőkhöz kérek segítséget:



    Seat Alhambra 2009-es 1.9 BVK motorral 416 ezer km-rel



    Autópályán "Abgas Werkstatt" hibaüzenet mellett teljesen elment belőle az erő, újraindítás után rendbejött, de ezt többször megismételte. Fogyasztás mintha nőtt volna. Reggeli első indításkor nehezen, 4-5 próba után indul, utána ez is megszűnik, de másnap ugyanígy kezdi.



    Ötleteket, tanácsokat előre is köszönök!
  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2018.08.23. 10:55#94

    Szia. Nagy valószínűséggel a AGR (kipufogógáz visszavezető) szeleppel lesz probléma. Kellene egy diagot csinálni és élőadatban megnézni, hogy mit csinál
  • Csivi david 2018.10.29. 21:29#97

    Üdv. 1.9tdi 110lovas afn motorkodu sharan-nal küzdök jó idelyeaz auto nagyon erőtlen ,de mindig sosem jobb vagy rosszab. Új turbót kapott az összes vákumcső új ,gázolaj levegő szűrő új,kipufugó leömlő új,kipufugó rendszer nincs eldugulva,nyomás szabályzok map szenzor minden ilyesmi jól működik.hidegen melegen pöccre indul.
  • Csivi david 2018.10.29. 21:35#98

    Porlasztok jól működnek.légtömeg mérő 2db volt rá probálva eggyikkel sem változik semmit ha lehuzom ha nem ugyan olyan.2szer volt gèpre rakva első semmi hibát nem hozott a 2.az adagoló vèsz üzem mondban van ezt ïrta állandó hibának.meg egyèbkènt is akarhogy nyomom neki egy deka fekete füst sem jön belőle.ma voltam egy adagolosnal ezt arra gondol hogy nem a sajat adagoloja van rajta ès a motor vezèrlővel nem komonikál rendesen.de többet nem tudott mondani.valami ötlet esetleg?köszi