Skoda Octavia 1.9 tdi 1998 as izzitás

Skoda Octavia 1.9 tdi 1998 as izzitás

Tisztelt Forumozok. Van egy 1998 as évjáratú skoda octavia 1,9 tdi gépkocsim,olyan probléma lépet fel, hogy valamikor a gyujtás ráadásnál nem gyullad ki az izzitás jelző kontrol lámpa vagy menet közben leáll, ilyenkor várnom kell 10 percet és ismét van izzitás indul az autó, megyek vele 2 km-t majd ismét leáll ismét 10 perc várakozás és indul, ha valaki tudna nekem ebben tanácsot adni hogy mitől lehet ez megköszönném

  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2015.02.28. 20:25#7

    Üdvözlöm!

    Hány KW-os erőforrás dolgozik a motortérben? Az izzítás és a menet közbeni leállás szinte biztos, hogy nem függ össze. Üzem meleg az autó mikor leáll? Volt esetleg kipufogógáz elemzés? Füstöl? Mindenképp végre kéne hajtani egy teljes diagnosztikát, mert így nem lehet egyértelműen rámutatni egy alkatrészre, hogy az hibásodott meg. A menet közbeni leállást okozhatja üzemanyag rendszer dugulás vagy netán az adagoló meghibásodása. Érdemes megnézni a mágnesszelepet is.
  • Tóth Árpád 2015.03.01. 17:25#8

    Hát így elsőre azt mondanám, hogy nézzék meg az izzítógyertyákat. De ahogy az előttem szóló is írta biztos, hogy a teljes kiolvasás fog eredményre vezetni.
  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2015.03.01. 17:27#9

    Ami még ki maradt. Be kéne vizsgáltatni az adagolón lévő elektronikát. Lehet, hogy az szórakozik. Ezt egy Bosch diagnosztikai rendszerrel meg tudják nézni. Remélem tudtunk segíteni.
  • Szlabadovics Ignác 2015.10.12. 17:22#14

    Hello!

    Hasonló problémám van egy Golf 3 1.9TDI-vel mint neked a Skodával! Én, amikor megáll, az aksiról szerzek áramot és úgy valamennyire használható,de nem tökéletes. A szerelőnek sajnos köze nincs, mert általában nem produkálja a tünetet ott. Tudna valaki egy TDI Gurut?
  • Balogh Richárd

    Balogh Richárd 2015.10.14. 19:35#15

    Megtennéd, hogy leírnád pontosan a hibajelenséget. A Skodának az adagolón lévő mágnesszelep volt a problémája. Néha gondolt egyet és lezárt...
  • Fefe 2015.10.30. 22:02#16

    Vagy még a gyujtás relée szokott ilyent produkálni